
کسی کهنمازشو سفت و سخت میخونه، روزه شو کامل میگیره...اگه صفحه مجازی داشته باشه پشت سر هم عکس گنبد و گلدسته و گل و گیاه پست میکنه...محرمxa0 که میشه تو مراسما از ته دلش یزید و شمر رو فحش میده...خودشو منتظر آقا امام زمان میدونهبرای هر وعده از نمازهاش انگشتر مخصوص داره...xa0تسبیحش همیشه همراشه و همیشه مشغولتا اینجا همه چی گل و بلبله و سر جاشه!ولی....معتقده که تو سیاست نباید دخالت کرد!وقتی میگن پسر فلانی بخاطر دزدی تو دادگاه محکوم شده میگه قضاوت نکنین! آدم نباید تواین مسایل دخالت کنه!وقتی میگن دارن ف...
ادامه مطلب