عازم کربلام حلالم کنید

خرید بک لینک
یکی از بزرگ ترین آرزوی هر بچه شیعه ای اینه که بتونه یه بارم که شده بره پابوس ارباب بی کفن.

خدارو شکر میکنم که قسمتم شده برم پابوس اربابم امام حسین(ع) .

ان شاءالله قسمت بشه همه اونایی که هنوز نرفتن کربلا یه روزی برن پابوس آقا.

ای آنکه بهشت محو زیبایی توست

آقایی انبیا از آقایی توست

یک عمر بود دلم پذیرای غمت

امروز دگر وقت پذیرایی توست

(اسلام علیک یا اباعبدالله)

+ نوشته شده در سه شنبه دهم اسفند ۱۳۹۵ساعت 2:4&nbsp توسط کربلایی اردلان تقی نژاد |

یلدایتان مبارک...

ما را در سایت یلدایتان مبارک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: جمعه 1 دی 1396 ساعت: 13:49

صفحه بندی