یلدایتان مبارک

خرید بک لینک
عرض سلام وادب واحترام به ساحت نورانی ولی عصر(عج)وعرض سلام و وقت بخیر محضر شما بزرگواران.از نظر من یکی از مسائلی که میتواند بین مداحان اتحاد وهمبستگی ایجاد کند همان مبحث حلقات ذاکرین است.اینکه مداحان هر ماهی یکی دوبار بتوانند در این جلسات شرکت کنند و یلدایتان مبارک...ادامه مطلب

ما را در سایت یلدایتان مبارک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 20:03

آن شهیدانی که در راه خدا جان داده اندآن شهیدانی که سر را بی مهابا داده اندآن شهیدانی که با امر ولی خون داده اندعشق حیدر عشق رهبر را به دل ها داده اندآن شهیدانی که از عشق حسین دم می زدندجانشان را مالشان را هم برهم می زدندتا که آسایش شود این گونه یلدایتان مبارک...ادامه مطلب

ما را در سایت یلدایتان مبارک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 20:03

یک لحظه دیر آمدن صبح زمستان باعث شد یلدا همه بیدار بمانیم

ده قرن نیامد پسر فاطمه اما شد ثانیه ای تشنه ی دیدار بمانیم؟

الهم عجل لولیک الفرج

+ نوشته شده در جمعه یکم دی ۱۳۹۶ساعت 10:48 توسط کربلایی اردلان تقی نژاد |
یلدایتان مبارک...

ما را در سایت یلدایتان مبارک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: دوشنبه 11 دی 1396 ساعت: 0:40

کسی کهنمازشو سفت و سخت میخونه، روزه شو کامل میگیره...اگه صفحه مجازی داشته باشه پشت سر هم عکس گنبد و گلدسته و گل و گیاه پست میکنه...محرم که میشه تو مراسما از ته دلش یزید و شمر رو فحش میده...خودشو منتظر آقا امام زمان میدونهبرای هر وعده از نمازهاش انگشتر مخصوص داره... تسبیحش همیشه همراشه و همیشه مشغولتا اینجا همه چی گل و بلبله و سر جاشه!ولی....معتقده که تو سیاست نباید دخالت کرد!وقتی میگن پسر فلانی بخاطر دزدی تو دادگاه محکوم شده میگه قضاوت نکنین! آدم نباید تواین مسایل دخالت کنه!وقتی میگن دارن فلان کشورو بمباران میکنن و مردمش قتل عام میشه میگه اینا همش سیاسیه! دو تا روایت بدون سند هم میذاره کنارش تا ثابت کنه اینا از فلان قوم هستن و حقشونه که کشته شن!میگن بین فلانی و فلانی کی رو مناسب تر میدونی رای بدی؟؟؟ میگه همشون یکین از نظر من...برام مهم نیست!میگن رهبری فتوا داده بخاطر اینکه وجهه شیعه خراب نشه قمه نزنین! میگه رهبرو قبول ندارم چون تو سیاست دخالت کرده!خودشو صاحب فتوا میدونه و فتواهای سیاسی علما رو رد میکنه!از کل تاریخ فقط حوادث چند ساعت عاشورا رو بلده و از تاریخ صدر اسلام و خیانت ها و نفاق های دوران بعد از اون چیزی سرش نمیشه!تو مسجد و مراسم مذهبی وقتی روحانی مسجد از سیاست و مشکلاتش میگه و روشنگری میکنه غر میزنه که زودتر تمومش کن بابا! وقت سینه زنی گذشت!اینجور آدمها سوپر مقدسهای سکولا یلدایتان مبارک...ادامه مطلب

ما را در سایت یلدایتان مبارک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: جمعه 1 دی 1396 ساعت: 13:49

یکی از بزرگ ترین آرزوی هر بچه شیعه ای اینه که بتونه یه بارم که شده بره پابوس ارباب بی کفن.خدارو شکر میکنم که قسمتم شده برم پابوس اربابم امام حسین(ع) .ان شاءالله قسمت بشه همه اونایی که هنوز نرفتن کربلا یه روزی برن پابوس آقا. ای آنکه بهشت محو زیبایی توست آقایی انبیا از آقایی توست یک عمر بود دلم پذیرای غمت امروز دگر وقت پذیرایی توست (اسلام علیک یا اباعبدالله) + نوشته شده در سه شنبه دهم اسفند ۱۳۹۵ساعت 2:4&nbsp توسط کربلایی اردلان تقی نژاد | یلدایتان مبارک...ادامه مطلب

ما را در سایت یلدایتان مبارک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: جمعه 1 دی 1396 ساعت: 13:49

صفحه بندی