کسی کهنمازشو سفت و سخت میخونه، روزه شو کامل میگیره...اگه صفحه مجازی داشته باشه پشت سر هم عکس گنبد و گلدسته و گل و گیاه پست میکنه...محرم که میشه تو مراسما از ته دلش یزید و شمر رو فحش میده...خودشو منتظر آقا امام زمان میدونهبرای هر وعده از نمازهاش انگشتر مخصوص داره... تسبیحش همیشه همراشه و همیشه مشغولتا اینجا همه چی گل و بلبله و سر جاشه!ولی....معتقده که تو سیاست نباید دخالت کرد!وقتی میگن پسر فلانی بخاطر دزدی تو دادگاه محکوم شده میگه قضاوت نکنین! آدم نباید تواین مسایل دخالت کنه!وقتی میگن دارن فلان کشورو بمباران میکنن و مردمش قتل عام میشه میگه اینا همش سیاسیه! دو تا روایت بدون سند هم میذاره کنارش تا ثابت کنه اینا از فلان قوم هستن و حقشونه که کشته شن!میگن بین فلانی و فلانی کی رو مناسب تر میدونی رای بدی؟؟؟ میگه همشون یکین از نظر من...برام مهم نیست!میگن رهبری فتوا داده بخاطر اینکه وجهه شیعه خراب نشه قمه نزنین! میگه رهبرو قبول ندارم چون تو سیاست دخالت کرده!خودشو صاحب فتوا میدونه و فتواهای سیاسی علما رو رد میکنه!از کل تاریخ فقط حوادث چند ساعت عاشورا رو بلده و از تاریخ صدر اسلام و خیانت ها و نفاق های دوران بعد از اون چیزی سرش نمیشه!تو مسجد و مراسم مذهبی وقتی روحانی مسجد از سیاست و مشکلاتش میگه و روشنگری میکنه غر میزنه که زودتر تمومش کن بابا! وقت سینه زنی گذشت!اینجور آدمها
سوپر مقدسهای سکولا یلدایتان مبارک...
ادامه مطلبما را در سایت یلدایتان مبارک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: جمعه 1 دی 1396 ساعت: 13:49